Ծրագրի տևողությունը՝ 01.07.2019 – 30.06.2023
Ծրագրի իրականացման վայրը՝ Շիրակի մարզ
Ծրագրի նպատակը՝ Նպաստել ներառական, հավասար և որակյալ կրթության իրականացմանը՝ համաձայն Կայուն զարգացման նպատակ 4-ի, ՄԱԿ-ի երեխաների իրավունքի կոնվենցիայի հոդված 28-ի և հոդված 23-ի և ՄԱԿ-ի հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների կոնվենցիայի հոդված 24-ի:
Ծրագրի նկարագրություն՝
Ծրագրի արդյունքները
- Անհատական աջակցություն: 80 ՀՈՒԵ (հաշմանդամություն ունեցող երեխա) ստացել են անհատական աջակցություն իրենց կրթության իրավունքը լիիրավ իրացնելու համար:
- Գիտելիք և ներառականության պրակտիկա: Կրթական հաստատությունների անձնակազմը և այլ շահագրգիռ կողմեր (վարչական անձնակազմ, ծնողներ, մասնագետներ) ստացել են գիտելիքներ ներառական կրթության, ներառական դպրոցի կարգավորումների վերաբերյալ և պատրաստ են այն գործնականում կիրառել:
- Ներառական մշակույթ: Մանկապարտեզները և դպրոցներն ապահովում են ներառական կրթական միջավայր բոլոր երեխաների համար:
- Ներառական քաղաքականություններ: Ներառական կրթության և ՀՈՒԵ-ի իրավունքների մասին իրազեկության մակարդակը բարձրացված է:
Ծրագրի իրականացմանն ուղղված գործողություններ
- Աջակցել ՀՈՒԵ սահուն անցմանը դեպի դպրոց՝ խմբավորելով մանկապարտեզները ծրագրի թիրախ դպրոցների հետ համատեղ աշխատելու համար:
- Մշակել անհատական անցման պլան յուրաքանչյուր երեխայի համար:
- Շարունակել աջակցել ծրագրի 6 դպրոցի և նոր բացահայտված ՀՈՒԵ-ին (80 ՀՈՒԵ) սոցիալական աշխատանքի և անհատական աջակցության միջոցով (աջակցող միջոցներ և սարքեր):
- Ուսուցիչների, ԲՄԹ անդամների և մանկապարտեզի դաստիարակների կարողությունների հզորացում ՀՈՒԵ-ների հետ աշխատելու համար:
- Թիրախ դպրոցներում հավասարը՝ հավասարին մեթոդաբանությամբ ուսուցման իրականացում աշակերտների և ուսուցիչների շրջանում:
- Կարողությունների հզորացում պոլիկլինիկաների մանկաբույժների և ծնողների համար ՀՈՒԵ վաղ մանկական կրթության կարևորության վերաբերյալ:
- ՀՈՒԵ ծնողների կարողությունների հզորացում՝ իրենց երեխաների իրավունքների պաշտպանության վերաբերյալ:
- Ներառման միջազգային ինդեքս գործիքի կիրառումը թիրախ դպրոցներում և մանկապարտեզներում,
- Իրականացնել և մշտադիտարկել հավասարը՝ հավասարին մեթոդաբանությունը՝ խթանելով ներառական կրթության գաղափարն աշակերտների շրջանում:
- Հիմնել երիտասարդական ակումբներ՝ ներառականության թեմայի վերաբերյալ երկխոսության մշակույթը զարգացնելու նպատակով:
- Աջակցել ծնողական ինքնաջակցման խմբերի ձևավորմանն ու կայացմանը թիրախ կրթական հաստատություններում:
Ծրագրի շահառուները՝
- Շիրակի մարզում հաշմանդամություն ունեցող 80 երեխաներ /2-18 տարեկան/,
- ՀՈՒԵ ծնողներ,
- Շիրակի մարզի 6 դպրոցներ և 6 մանկապարտեզներ,
- Շիրակի մարզի թիրախ դպրոցների և մանկապարտեզների կրթական անձնակազմ,
- Շիրակի մարզի պոլիկլինիկաների մանկաբույժներ,
- Աշակերտներ և երիտասարդներ:
Ծրագրի ֆինանսավորում՝ Ավստրիական զարգացման գործակալություն, Կարիտաս Ավստրիա /Ինսբրուկ/: Ծրագիրն իրականացվում է Կարիտաս Կոսովոյի հետ համատեղ:
Ծրագրի բյուջեն՝ 195 660 €
Ծրագրի ղեկավար՝ Գայանե Նորիկյան
Համակարգող՝ Զինա Հովհաննիսյան