Վայրը՝ ք. Արտաշատ

Տևողությունը՝ 1 տարի (երկարացման հնարավորությամբ)

Զբաղվածությունը՝ 4 ժամ

Ծրագրի անվանումը՝ «Տարեց և (կամ) հաշմանդամություն ունեցող անձանց տնային պայմաններում խնամքի ծառայություններ» ծրագիր

 

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Կատարել տնայցեր ըստ ծառայությունների մատուցման ժամատախտակի։ Իրականացնել լրացուցիչ տնայցեր՝ ըստ անհրաժեշտության
  • Կատարել շահառուների կարիքների գնահատում և կազմել անհատական սոցիալական ծրագրեր
  • Կատարել դեպքի վարում՝ առաջնորդվելով անհատական զարգացման պլանով, կիրառելով սոցիալական աշխատանքի տարբեր մեթոդներ
  • Իրականացնել անհատական սոցիալական աշխատանք, խորհրդատվություն և ուղղորդումներ՝ ուղղված շահառուների կյանքի դժվարին իրավիճակի կանխարգելմանը և հաղթահարմանը
  • Կատարել շահառուների ուղղորդում` ըստ գնահատված կարիքի համապատասխան սոցիալական, հոգեբանական, իրավական, առողջապահության և զբաղվածության ծառայություններ
  • Իրականացնել շահառուների իրավունքների/շահերի պաշտպանություն
  • Հավաքագրել շահառուների առաջարկությունները և ներկայացնել ծրագրի համակարգողին և ղեկավարին՝ հետագայում փոփոխություններ կատարելու նպատակով
  • Համագործակցել և իրականացնել համատեղ տնայցեր ծրագրի ղեկավարի, համակարգողի, բուժքույրերի և սոցիալական խնամողների հետ
  • Կազմել դեպքի վարման ամբողջական թղթապանակ, վարել շահառուների ցանկը և մուտքագրել համակարգ
  • Պահպանել շահառուների անձնական տվյալների գաղտնիությունը
  • Կազմել եռամսյակային և տարեկան  հաշվետվություններ և ներկայացնել ծրագրի համակարգողին և ղեկավարին
  • Մասնակցել ծրագրային թիմի շաբաթական, ամսական, կիսամյակային ժողովներին, հանդիպում-քննարկումներին, սուպերվիզիաներին, դասընթացներին և պլանավորման գործողություններին
  • Համագործակցել այլ շահակիր կառույցների հետ` միասնական սոցիալական ծառայություններ, քաղաքապետարան, մարզպետարան, առողջապահական կառույցներ և այլն։

 

Պահանջվող որակավորում եւ հմտություններ.

  • Բարձրագույն մասնագիտական կրթություն (կամ առնվազն մասնագիտական սերտիֆիկացում)
  • MS Office փաթեթի լավ իմացություն
  • Սոցիալական աշխատանքի առնվազն 2 տարվա փորձ
  • Սթրեսակայունություն, համբերատարություն, կոնֆլիկտային իրավիճակները հարթելու հմտություն
  • Բարդ իրավիճակներում կողմնորոշվելու և որոշումներ կայացնելու կարողություն։

«Հայկական Կարիտաս»-ի Ապահով հավաքագրման և ընտրության քաղաքականության համաձայն  ընտրված թեկնածուն պարտավորվում է ներկայացնել «Չդատվածության մասին» տեղեկանք ոստիկանության բաժանմունքից, ինչպես նաև երեք երաշխավոր անձանց կոնտակտային տվյալներ՝ նշելով կապը տվյալ անձանց հետ: Բացառապես բոլոր աշխատակիցները պարտավորվում են հետևել «Հայկական Կարիտաս»-ի Վարվեցողության կանոններին, որին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

 

Դիմելու գործընթաց

Աշխատանքի համար կարող են դիմել միայն համապատասխան կրթությամբ մասնագետները՝ ինքնակենսագրություն և հետաքրքրության նամակ ուղարկելով հետևյալ հղումով https://caritas.raiser.global/#/vacancies/6

Միայն ընտրության առաջին փուլն անցած թեկնածուները կհրավիրվեն հարցազրույցի:

 

 

 

Կազմակերպության մասին

«Հայկական Կարիտաս» ԲՀԿ-ն հիմնվել է 1995 թ.-ին Հայ Կաթողիկե Եկեղեցու կողմից՝ Կաթոլիկ օգնության ծառայության լայնածավալ աջակցությամբ:

«Հայկական Կարիտաս»-ը ծրագրեր է իրականացնում է 4 ռազմավարական ուղղությամբ՝ սոցիալական պաշտպանություն, համայնքի համաչափ զարգացում, միգրացիա և ինտեգրում, դիմակայունություն արտակարգ իրավիճակների նկատմամբ։

Տնային խնամք ծրագրի նպատակն է՝ նպաստել կյանքի դժվարին իրավիճակում հայտնված տարեց և/կամ 18 տարին լրացած հաշմանդամություն ունեցող անձանց կյանքի որակի բարելավմանը` կայուն տնային խնամքի ծառայությունների տրամադրման միջոցով։